mysweetestthings -

Vantarna? Men de är ju mitt i sommarn ?

Hektiskhelg.. But i love it!(:
Okej, here we goo, come with meeeee.. Kom fram till hotellet, bodde med kära martiny nu också(:, kollade på tv, åkte till ishallen och åt mat, åkte hem, gick runt lite i "stan" haha och sen satt jag, sanna, martiny och tess inne på vårat rum och snackade i ett par timmar medans dom andra badade i poolen.. Sen gick vi och la oss och hade sovmorgon till 08.50(: Åt frukost, checkade ut och åkte till cooparena(: Sminkade oss och hade genomgång med ändringar, kollade på showen från malmö, tränade, åt mat, och sen började showen klockan 16.00(: Showen skulle vara slut 18.00, men vi klev av isen 18.17 och våran taxi skulle gått 18.10.. Så de va ganska bråttom.. Stressade till flygplatsen, sanna fanns inte med på listan och hade ingen returbiljett, va på väg att inte få åka med, men vårat plan va sent så att dom fick köpt en ny biljett åt henne(: Alltid ska de vara lite drama när de gäller Pippigänget(; Flög hem, och åkte buss vid typ nio mot göteborg. Stannade i Mjölby, dock utan raggare denna gången.. Haha(: Påvägen hem på bussen kollade vi igenom showen.. Och såg Nassims fina dans under luffarnumret.. HAHAHAHAHAHA! Han är så sjukt rolig.. Hahahahhaha ! Kan inte förklara, men allt va så random och han såg helt galen ut, man kollade ju inte på något annat än honom under hela numret.. hahaha! Bussen kom fram till scandinavium vid fyra och 04.40 låg jag hemma i min sköna säng(:
Nu är de snart dags för träning, och jag är heeelt död! Så galet trött..( vaknade klockan ett av att mamma väckte mig..(y' ) Jaja(: Ska lära våran tvilling alla nummer med ändringar och så.. (:
Tycker förövrigt synd om sara wijkmark som skulle vara i skolan klockan åtta i morse..
"Jag begär inte att ni ska säga tack, men ni kunde åtminstonne kosta på er att säga tick. Men för all del, far i frid!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: