mysweetestthings -

No summer last forever♥

Hejhopp!
Träningen fortsätter som vanligt och idag kommer Diana banana och tränar oss igen, ifall ni ville veta.. På söndag åker mitt kära lag till Gotland, och kommer hem igen på lördag kväll! Missar skolstarten..
Igår gjorde jag ingenting på dagen, tränade på kvällen, åkte till sjukhuset med min klena överansträngda fot.. En liten infektion och överansträngd.. Så jag får vila tills måndag.. Nu jävlar. Skit fot.
Idag gick jag upp 08.30, för att städerskorna skulle komma tidigt.. Trodde jag.. Deras bil svängde upp på uppfarten kvart över ett.. KUL. Jaja.. Då cyklade jag till Ica, köpte kellogsbarer (?) och en gul kiwi. Köpte ett nagelack och ett bandage ocksåå... Cyklade hem, hade fått mitt paket från en fotosida och en avi från VS, så jag cyklade till Ica Maxi och hämtade mitt paket, köpte några fler kellgosbarer (haha) och ett paket tuggumi.. ASSÅ GUUUUD VA INTRESSANT. Ni ska se bil på allt jag har köpt denna månaden när jag har fått resten av VS grejjorna och ett hm paket till.. Gud va ja shoppar på internet.. Haha..
Puss♥
L-O-V-E is just another word i'll never learn to pronunce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: