mysweetestthings -

Why am I mad? I don't get it.

Chacha bloggen!!!!(: typ... Idag gjorde jag ingenting, satt vid datorn, målade mina extremt långa naglar (som nu också är väldigt kladdiga och fula..) och tränade.. Fick mig ett litet "bakningsryck" och nu har jag skrivit ut massa smarriga recept!(: imon skall jag på massage klockan åtta..... Och sen skynda mig iväg till skolan, där vi för övrigt ska kolla på Alexander den store, för att skynda vidare till körlektion, hem en stund, träna i makaronihallen.. och sen sova! Just nu hör jag min mamma snarka genom väggen.. Suck.. Godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-08-29 @ 16:03:31 / http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Nu läste jag! Makaron(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: