mysweetestthings -

You'll see

Hahaha johanna..
Jobbade igår, dom spelade Baby? med NewKid på radion en gång, de gjorde min dag.. Igår assåå.. Idag jobbade jag igen, de regnade, och jag har ingen jacka med luva förutom min vinterjacka.. Sååå vinterjackan i Augusti, why not? När jag cyklade asså...
Jag har beställt lite roligheter från internet, från HM, Victoria's Secret och en fotosida.. Mihi(:
Nu ska jag snart börja vecka två i operation träning.. Eller något.. Så ja, nu vet du vart jag håller hus Johanna! (:

Kommentarer
Postat av: Johanna
2011-08-08 @ 21:47:25 / http://johannameh.blogg.se/

bor du kvar i samma två, vad jobbar du med? hon (jag) bubblade av frågor jag (du) svarade.

thankkkkkks :D hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: