mysweetestthings -

Julen 2011

Mina klappar julen 2011!(:
Smyckes hand, redan lite smått full^^
Ben&Jerry's lipbalm
Djurmönstrad paljett BH
Påslakan med stjärnor på(:
Mörkblå stickad tröja med Amerikansk flagga
Vit tröja med Amerikansk flagga
Ponche/halsduk med Amerikanska flaggan
Pläd med Amerikanska flaggan
Två ihåliga böcker med Amerikanska flaggan
Rosa jätte mysig tröja från VS
Pink Nation glittriga trosor
Mössa med fluffig boll.. ^^
Rosa och svart rattmuff
Vita tofflor från Ovve♥
One Direction - Up All Night - Signerad♥
As u can see så fick jag ganska mycket med amerikanska flaggan på... Hahaha^^
Fick inte med allt på bild..
Fick också pyjamas, 500 kr presentkort på Kicks, pengar, Marabou apelsin krokant och annat godis^^ Nagellackskit, örhängen med earcuff, bodylotion och annat användbart(: Sen ett par trosor till, men dom har jag på mig..(y' Åh justdee! En rattmuff till, fälgar till bilen och plastmattor! Men dom är redan i bilen(y'
hoppas inte det är något jag glömt...
Mina klappar julen 2011!(:
Smyckes hand, redan lite smått full^^
Ben&Jerry's lipbalm
Blommiga trosor
Djurmönstrad paljett BH
Påslakan med stjärnor på(:
Mörkblå stickad tröja med Amerikansk flagga
Vit tröja med Amerikansk flagga
Ponche/halsduk med Amerikanska flaggan
Pläd med Amerikanska flaggan
Två ihåliga böcker med Amerikanska flaggan
Rosa jätte mysig tröja från VS
Pink Nation glittriga trosor
Mössa med fluffig boll.. ^^
Rosa och svart rattmuff
Vita tofflor från Ovve♥
One Direction - Up All Night - Signerad♥

As u can see så fick jag ganska mycket med amerikanska flaggan på... Hahaha^^
Fick inte med allt på bild..
Fick också pyjamas, 500 kr presentkort på Kicks, pengar, Marabou apelsin krokant och annat godis^^ Nagellackskit, örhängen med earcuff, bodylotion och annat användbart(: Sen ett par trosor till, men dom har jag på mig..(y' Åh justdee! En rattmuff till, fälgar till bilen och plastmattor! Men dom är redan i bilen(y'
hoppas inte det är något jag glömt...

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-12-29 @ 17:39:29 / http://heartman.blogg.se/

Du är fan galnare än min mamma på dessa USA flaggor ;) och då bådar det inte gott för din första lägenhet! Hahaha.. Rattmuffen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: