mysweetestthings -

Känslan när man inser att man är inlåst på tåget...

 

 

Jaa.. Rubriken.. Här sitter jag just nu, på pendeln till kungsbacka, som ska gå 17 över.. Trodde jag.. 19 över inser jag att pendeln är ju för fan tom, och avstängd, så ja kommer inte ut heller.. Hahaha^^ jaja, nu åker den iallafall..

Uppvisningen igår gick nog bra.. Hahahah! Happy new year var lite smått fail eftersom ljusen slocknade och folk hann inte få tänt dom... (y'
Idag var det iallafall julavslutning! Och timmie sjöng så fint(: det delades ut diplom, inget till mig i år dock.. Sjöngs sånger och sen åt vi pepparkakor och skumtomtar! Efter skolan körde jag upp till jobbet för att hämta mitt busskort, och åkte in till Göteborg och shoppade julklapp och kläder med Louise! Fick köpt de jag skulle plus lite till, åt Kina mat och rimmade på paket, så nu är jag redo inför kvällen!!(: woho(:
Nu ska jag hem och äta lite.. Kanske.. Åt ju typ precis.. Jaja, och sen ska jag åka till ishallen, ha julklappsutdelning och fika, och träning på det! Ha de bra, för de ska ja!(:


Kommentarer
Postat av: Emma
2011-12-21 @ 17:13:07 / http://grannis.blogg.se/

Ha det bra du med :)

Postat av: Emmy
2011-12-22 @ 01:35:27

Tim sjunger fan asbra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: