mysweetestthings -

Nothing on you<3

Idag är det äntligen fredag! Hade naturkunskap imorse.. Kollade på stjärnor.. Haha^^ Efter det var det KLF, Historia och tillslut film! Efter skolan åkte jag hem, blev hämtad av Rebecca, åkte och köpte julklapp till Sofia. Åkte sen hem igen och målade naglarna, för att det är intressant.. Okej.. Sen har jag hälsat på katten jag ska passa.. Och ätit tacos.. Hmm.. That's that..
Imon blir en hektisk dag! Träning 7.30-10. Jobb 11-16 och kalas i 18-? Okej.. Inte så hektisk kanske.. Men ändå.. Sen är det söndag och jag tränar på Liseberg 11-12 eller 12-13 och shoppar och äter mellan träningarna, för 18.15 är det dags igen! Det var min helg! Får se om jag får shoppat något! De hoppas jag... Jaja, puss<3


Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-12-17 @ 23:18:52 / http://heartman.blogg.se/

ååååh älskar att kolla på stjärnor! <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: