mysweetestthings -

One step closer♥

Hejhopp! Min tröjja kliar och jag har bara en lektion idag.
Nu ska jag berätta lite vad som hänt de senaste dagarna.. Sist jag skrev mådde jag inte bra.. Alls.. Men nu mår jag bättre och har knappt ont i halsen, till o me snuvan är bättre! Inte likt mig, jag som brukar vara sjuk en månad, minst! Whopwhop!
Så i fredags var jag på julbord med jobbet, hemma hos lena i Älvsåker! Typ. Ute i skogen.. Men det va mycket trevligt! Åkte dit vid sju och var hemma igen vid halv tre! Mätt och glad med En toblerone, en sittdyna med amerikanska flaggan och ett doft ljus (julklappsleken.. haha). Sen så jobbade jag 11-16 i lördags, åt middag och åkte sen till Lindome för att hämta emmy och hennes syster och vänner. Vi åkte ut mot Lerum.. Olofstorp, och jag som trodde jag skulle stanna i Lindome.. Haha.. Vi åkte iallafall hem till Pekko som hade fest, och de va förjävla jobbigt att ta sig dit, körde vilse och kunde inte köra upp för backar och grejjer(y' Men men. Vi kom fram tillslut och hade de kul! Åkte därifrån vid ett nån gång om jag inte minns fel! Sen var det söndag, och den dagen spenderades i ishallen! Jag var där redan vid 12.20, åkte hem 22.10! 10 timmar, bara sådär! De va skönt!(: Sen så var det måndag, och som vanligt var det Historia och Religion mellan 10.30 och 12.40 och sen åkte jag hem och fixade lite, hjälpte Louise med en skolgrej, åt lasagne och åkte och tränade! (:
Nu är jag hemma och håller på och fixar iordning mig! För idag, idag är det uppvisning! Och jag ska åka långa :D (y'
Awesome! Och jag är inte nervös, än. De kommer säkert senare.. Så nu ska jag sminka mig, fixa slicket, ta bort nagelack och äta mat innan de bär av mot Frölunda Borg!(:
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Johanna
2011-12-06 @ 16:03:24 / http://johannameh.blogg.se/

Lycka till korvis! <3

Postat av: Olivia
2011-12-06 @ 22:18:56 / http://heartman.blogg.se/

Duktig är vad du är <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: