mysweetestthings -

Boy i'm stranded

Hemkommen efter en hektisk dag! Började med jobb, och sen skulle jag ta bussen till stationen vid fem över ett.. Tio över hade den fortfarande inte kommit, så ja ringde mamma, då såg ja en buss runt hörnet och sa att de va lugnt nu är bussen här.. Neeej men tror du inte bussfaaan åker förbi?! -.- Så mamma fick köra mig till stationen så ja skulle hinna med pendeln (: Tack mami(:
Tog iallafall pendeln till Liseberg och mötte upp Louise, tog spåris till Musikvägen, mötte Vanessa och Elisa, besvikna för att dom inte hade fått någon slätbulle.. Hahaha ^^ Tränade ute i kylan och fick skjuts med maggan till Backaplan, tog spåris till Brunsparken. Köpte min fiiiiina OnePiece♥ Amerikanska flaggan♥ Käkade Thaithai och fick skjuts av Ida till Borgen(:
Nu ska jag nog snart sova, sjukt trött, men imooon får ja sovmorgon!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: