mysweetestthings -

"Ja tror ja vill... Göra en älg!"

Idag har jag, precis som igår, inte gjort någonting typ.. Vaknade, åt frukost, åkte med mamma runt lite härodär, postade emmas paket, FÖRLÅÅÅÅT för att de är seeeent! Dumtdumtdumt av mig!
Åkte sen hem, städade och kollade på typ två säsonger av skins.. Okej, ja skippade några avsnitt, men ja ville bara se avsnitten som handlade mest om Effy och Freddie(: mihi(: För typ fyra timmar sen kom Bäversjö hit för att äta middag.. Trevligt(: Lars är alltid lika rolig med sina skämt.. hahha
Imon blir det jobba 11-16 sen hem och klippa till luggen, äta middag och sen träna (:
Fick precis ett MMS från mjöda.. Hahaha humor.. (:

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-02-13 @ 00:26:31 / http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Mitt mms<3 Haha. Hade Tvn på på mute, så kollade jag dit och såg att det var det avsnittet. Har hela gör gör gör en älg låten inspelad nu med. Ska titta på den hela tiden(;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: