mysweetestthings -

Viva La France!♥


För de första, så tror jag att ni i detta fallet betyder det.. ? Eller..? Haha.. Men Lanzarote ovve ? Hahahaha de ligger ju i spanien! Skulle aldrig falla mig in att glömma namnet på denna mysiga plats (; haha

Detta blir förmodligen de sista inlägget jag skriver innan vi lämnar Sveriges trygghet bakom oss..(:
Nu så har vi foto, till klockan halv tre tror jag och sen har vi engelska till tio över fyra, men läraren vill med 16.06 bussen, men jag klagar inte, för annars hinner inte jag till träningen.. (: Va.. ? Okej.. Sen åker jag och ovve direkt till träningen och sen så åker viii! (: Whopwhop

Vi hörs kanske i lö Baguetteland! ;)♥
Adieu, le bon dans le froid en Suède!(: och massa andra franska ord!(;♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-02-01 @ 13:51:04 / http://heartman.blogg.se/

hehe, ja precis, det ska det vara. Men hallå, det hette ju nått på L? eller oke, jag ger upp, men en sak, HAHAHA jag läste en kommentar på johannas dator... Jag dör varje gång, men jag överlever. http://mysweetestthings.blogg.se/2010/december/all-about-himhimhim.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: