mysweetestthings -

A simple line can make you laugh or cry♥

Jag har jobbat 8-15 idag, massa ont i fötterna, men de gick hyfsat fort.. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning, för om en timma ska mamma köra mig för att hämta upp rebecca, och sen vidare hem till Sofia för att läma en växt, och sen så ska rebbe och jag gå till hemköp för att möta sofia, som har jobbat, och sen ska vi köpa massa mojjs och thaimat. Sen är det dags för syskon inflyttningskväll @Sofias nya place(: Kulkul(:
Imon ska jag vara inne i göteborg 11.00 för att följa med några i mitt störda lag för att kolla på Disney on Ice, sjukt att folk inte har sett de.. Jag har kollat varje år sen ja va typ 7. Okej, inte förra året, men åren innan de.. Jaja. Sen efter det ska vi dela ut pippi flyers och göra reklam när folk går in på Disney on Ice, och typ sätta på bilar (haha) sen är jag ledig, ska hem och strassa..
På söndag blir de jobb igen, och sen träning(:
Nu måste jag kiiila (: kila sniff frys
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-01-07 @ 21:44:00 / http://fridaliljeberg.blogg.sese

Hahaha, orka att jag typ gapskrattade när jag läste "sätta på bilar"...

Postat av: Emma
2011-01-08 @ 00:46:21 / http://grannis.blogg.se/

Hahahhahaha frida <3

Gräv en tunnel gräv gräv en tunnel!



Ehm.. vad var det jag tänkte kommentera?

Jusste! Min familj ska på disney on ice så hälsa dom om du ser dom :) Kraaaaaaaam

Postat av: Frida
2011-01-10 @ 07:06:17 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Men varför uppdaterar du inte din mask?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: