mysweetestthings -

Noddin' my head like yeah

Igår va en mycket trevlig dag(: Började med jobb med Amanda 10-16 och sen åkte jag hem och pluggade lite matte. Sen började jag göra i ordning mig för 18 års fest (: En tjej som heter Sandra fyllde år, som Emmy känner, och Emmy bjöd med mig(: Åkte dit vid typ 20 över nio och åkte hem halv två. Mycket lyckat och roligt(:
Idag när jag vaknade åt ja frukost, sen har jag pluggat hela dagen.. Så nu är Engelska novellen inlämnad och även Svenska satir arbetet. Jag har också pluggat matte eftersom jag har prov på tisdag morgon.. Sen har jag även jobbat lite på estet arbetet som jag ska komma en bit på iallafall, innan tisdag.. Har inget bläck så jag kan inte skriva ut.. -.- Mamma fixar de imon..
Nu ska jag fixa truls inför träningen.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Hiho
2011-01-31 @ 07:34:49 / http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Är rubriken från party in the USA? Omg om jag visste det. Cool jag är :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: