mysweetestthings -

Easy.

Hejohå! Idag har jag jobbat. Och konstaterat tre grejjor:
1. Jag borde inte fylla på godiset. Jag vill inte tappa ut en låda varje gång.. De är inte kul längre..
2. Geleråttor luktar äcklig medicin och godisfladdermöss luktar absint.
3. Kunder kan vara sjukt trevliga, och så galet sjuuukt otrevliga..
'
De va min dag, typ, igår lockade jag mitt hår. Ifall ni ville veta, och imon ska jag baka tårta igen! Puss♥
Jag tröttnar aldrig på denna versionen, de finns ingen bättre!♥
Rascal Flatts nyaste♥ Grym!
Gillar covern! (: Mihi :)
Och ja vet att ni aldrig, förutom ovve kanske.. skitsamma, brukar lyssna på någon av låtarna jag lägger ut.. MEN SNÄLLA FOR ONCE? Ge dom ett par sekunder iallafall.. Tack!(:♥

Kommentarer
Postat av: amandisen
2011-07-04 @ 22:26:53 / http://amandakallman.blogg.se/

Jag ÄLSKAR låtarna du lägger ut!! :D Puss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: