mysweetestthings -

I wanna write you a love song♥

Tack min mandie♥ Saknar dig!
Hade inte tänkt blogga förrän något intressant hände, men då skulle jag aldrig mer bloggat.. mohaha(: Så nu skriver jag ett kort litet inlägg.. Bäversjö var här på middag häromdagen, jag bakade min tårta, och innan de övningskörde jag på motorvägen för första gången! (: Igår va syskonen och matte här på middag, och becca och matte åker till hmm, ja, Singapore, Bali och massa andra jätte tråkiga, jag-är-inte-alls-avis-länder.... (: Jedward har precis släppt en ny musikvideo... haha. Jag vill också ha en OnePiece med mitt namn på... ^^
Och jag är officiellt kär i Nick Jonas igen, han är så mysig på avstånd.. Haha..
Anledningen till varför jag började med detta inlägget var för att informera er om att Nick har gjort en ny låt, och den är så mycket bättre än bra.. ! :D På riktigt. När studio versionen kommer ut kommer jag att dö.. Bara så ni vet!(:
I wanna write you a love song.
I wanna whisper in your ear.
I wanna be the right when it's wrong.
I wanna take away your fear.
I need to hold you in my arms.
I need to feel you close.
Who knows exactly where we're going?
But I'm ready to go down this road.
With you, with you.
It's true, it's true.
My Love.
ONJD♥

Kommentarer
Postat av: amanda
2011-07-05 @ 16:40:15 / http://amandakallman.blogg.se/

Haha, han är stöört bra! mysig låt ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: