mysweetestthings -

I've got the moves like Jagger

Såg precis en bild på Selena Gomezi en Sherii Hill klänning.. Där jag ska vill köpa min bal/studen klänning! :D Haha jag är patetisk.
Och nu har ni också sett den.(:
Tänkte att jag skulle skriva något vettigt, som typ vad jag har gjort idag.. Men jag orkar inte.. De kommer bli föööör lååååångt (känn min ironi(: ) Igår åkte jag hem från ovve, och tränade på kvällen, de va väl det.. Och dagen innan de va jag med Johanna, Ovve och Jocke på Jensens! Sen åkte vi på äventyr, och hem till Ovve och kollade på halva Harry Potter innan vi somnade vid typ 3(:
Assååååå, tänk er denna, fast lång♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-07-24 @ 21:56:02 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Fast den klänningen längst upp måste vara jättedyr?

(Du tog bort det andra inlägget, hehe. Men ja, jag håller med som sagt. Och har faktiskt varit irriterad på det ganska länge)

Postat av: Olivia
2011-07-25 @ 00:32:22 / http://heartman.blogg.se/

fast jo fedde de gör du ;) haha! jo jag och emma skulle ju aldrig se den, men de blev bara så när jag sa till syrran att jag inte hade sett den än. "DÅ SER VI DEN. NU!" så.. ja, haha.. Sån klänning finns typ på affären mittemot willaumes, så jävla vacker, tänkte köpa den men den kostar 3799... :( men vacker är den, oja!

Postat av: Frida
2011-07-25 @ 08:10:28 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Det kommer alltid plåga våra stackars oskickliga själar! Haha!

Men jag tycker iallafall att du ska köpa den klänningen längst upp, om du har råd(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: