mysweetestthings -

Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte sova själv..<3

'
'
Igår tränade jag på dagen, kollade på I am number four, och 127 hours.. Sen kom mamma hem och vi gjorde pizza!(: Kollade på en Irene Huss film också.. Idag har jag vart med Sofia på stranden en stund, åkte hem Mock åt sallad från Garlic, gott! Tränat, duschat, haft teori och övningskört fram och tillbaka till fjärås två gånger har jag också hunnit med idag! Imon, eller idag.. ska jag inte göra så mycket under dagen, men på eftermiddagen ska jag till Åsa och köpa pärlor! Wihooo.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise
2011-07-08 @ 15:10:05 / http://almalouise.blogg.se/

Nej nu får jag lite ångest här, måste ut och springa! Haha ;)

Btw jag är hemma nästa vecka om du vill ses, men jobbar och slutar 18 varje dag :)) kram

Postat av: Louise
2011-07-08 @ 18:57:51 / http://almalouise.blogg.se/

Ja men vad bra! Jag har också teori på onsdag! Haha gött, men ska vi kanske säga tisdag då kanske? Jag har ju inte så mycket annat för mig efter jobbet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: