mysweetestthings -

Järngänget strikes again!

Hejohå jag har vart och hälsat på Ovve i Halmstad♥ Åkte dit igår vid typ halv elva och va hemma igen vid kvart över tio! Hade en jätte mysig, rolig, konstig och helt normal dag! (: Höhö(: Hälsade på Ovve roomie, åt på donken, shoppade, pratade, skrattade, slängde godispåsar i luften, snackade med en påtänd rasta(fast ja tror de va dreads..) neger. och gjort massa annat skojjigt! Skrattat åt ankor och försökt få emma att se biff ut.. HAHA!
Okej, bilder får ni kolla på på Emmas eller Johannas blogg antar jag.. (:
Efter gick jag hem till min kusin där de va grillpartajj, vi gick runt lite och satt inne och pratade en stund innan vi gick hem, min mor, far och jag. Imorse väckte dom mig vid åtta och sa att dom skulle åka.. Dom är iväg med husbilen med Kroatien som mål, så nu är jag ensam resten av månaden!
Idag ska jag jobba för sista gången, sen har jag semester!
Har äntligen gjort klart mina armband som jag köpte berlocker till i New York, och har letat efter pärlor i ett och ett halvt år! Men jag hittade pärlor i Åsa, så nu är jag happyface och 16 armband rikare! Loove 'em♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-07-10 @ 20:08:33 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Loggade in på adela för att kolla klasslistor (jag är nörd okej). Kollade på vår för att se om någon ny skulle börja och så hittade jag inte dig! Blev ju jätterädd! Sedan kollade jag igen, noggrant. Och där var du. Scary moment!

Postat av: Johanna
2011-07-10 @ 22:09:26 / http://johannameh.blogg.se/

Jag kom på det ultimata kodnamnet till dej! Järn-masken! Hahahahahaha! Är jag inte grym?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: