mysweetestthings -

There’s always some way to find hope.

Nej kära vänner, de va inget hidden message bakom mina sista välvalda ord i mitt förra inlägg.. Jag är bara konstig! Idag har jag träffat mitt järngäng, men vi saknar 1/4, som är ute på villovägar i Danmark! Ovve kom hit vid.. typ ett och hämtade mig med bilen.. Sjukt.. haha^^ Sen åkte vi till innerstan, gick runt, ovve gick på typ möte och jag och johanna gick till kungsmässan för att köpa tuggumi och satte oss sen vid fontänen och väntade på ovve! Sen åt vi på donken, och sen gjorde vi inte så mycket, johanna köpte ett par diehard snygga skor.. Vid fem skulle jag på tråkig teori, och gick sen hem.. Nu har jag tränat lite, dushat och ska smörja in mig med body butter för att johanna tycker att jag har torr hud, kanske därav min humor... :D:D:D
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-07-21 @ 19:45:37 / http://heartman.blogg.se/

donken <3 body butter <3 1/4 <3 fedde <3 johanna <3 KORV PÅ ER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: