mysweetestthings -

Who's gonna save the world tonight?

Assåå... Ni vill inte ens läsa detta inlägget.. De är sååååå ointressant!
HEEEJ! JAG ÄR GLLLLAAAAD och lite trött.. Men mest piggggg!!! :DD:D
Jag har vart busig idag, jag åkte hem till Sandra vid halv ett tiden, bakade två kladdkakor, kollade på ett avsnitt av OTH och tog med oss kladdkakorna och åkte till Hovås skolan! :D Sandra skulle jobba och jag följde med.. För att återuppliva gamla minnen typ.. Haha^^ De va kuul, jobbigt, stressigt och kul! (: Först va de jätte dött, sen åkte alla och kollade på Gothia invigningen och vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, men gick och kollade på invigningen på en dator som stod inne i ledar rummet! När den va slut öppnade vi cafét igen och satt och pratade med tre stockholmare tills alla spelare kom hem igen.. Sen började rushen och vi fick ha öppet en och en halv timma över tid.. Jag fick stå och göra toast.. De finns massa snälla, och så massa dryga.. Massa söta norrmän, skåningar och andra svenskar.. Frans"män" (okej, dom va typ tolv.. men ändå) med fina ögon, fast nej dom va tyskar.. Jaja, och tyskar som låser in sig på toaletten.. Folk som gör inbrott(y' Och massa andra drama grejjor.. En kille, som inte gillade sura patroner, hade mvg i matte, (mycket intressant! :D) ville hemskt gärna att den lille killen som var inlåst på toaletten, skulle få sitta där ett bra tag.. Men de visade sig att han bara var lite klen och behövde bara trycka på dörren.. Problem solved! De fanns massa konstiga tjejer också.. Varför ska tjejer alltid vara så... dryga? Iallafall dom flesta.. Dom ja stötte på va typ dryga iallafall.. (: Nu har jag babblat på tillräckligt.. Åkte med Christer hem och bilen rullade in på min uppfart för tio minuter seeen, jag måste soooova för jag är övertrött.. Har stått och skrattat åt piroger.. Tjohoooo! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma
2011-07-19 @ 11:53:31 / http://grannis.blogg.se/

Jag läste !

Fattade typ bara hälften men jag läste !

Postat av: Frida
2011-07-19 @ 18:41:37 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Jag läste och fattade fan allt! Haha!

Postat av: Johanna
2011-07-19 @ 20:03:11 / http://johannameh.blogg.se/

Hallåå! Såg du den franska ledaren? Gaaaalet snygg! Och norrmannen som snackar svenska! My god.

Postat av: Thilda
2011-07-24 @ 12:47:29 / http://thildazimmergren.blogg.se/

Stötte du på tjejerna och killarna? O.o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: