mysweetestthings -

"Har du blivit längre?"

HEEEEEEJ! Jag är glad! Verkligen jättesuperduperglad idag!
Igår efter att jag hade publicerat mitt inlägg ringde johanna, och jag gick och mötte henne vid kungsmässan(: Vi gick runt, och tog sen bussen hem till henne, och åt mat och tittade på Teen Wolf(: Sen kom ovve och vi kollade på Beastly och No Strings Attached! (: Dampade lite, tog lite bilder, de vanliga (; Och sen gick vi och la oss. Vid åtta hämtade Anna oss hemma hos Johanna och vi åkte mot flygplatsen.. Satt där ett tag väntade på att tiden skulle gå. 09.10 landade hon och vi stog och väntade nedanför trappan.. När vi såg henne komma gåendes skrek ovve till, ganska högt, och alla tre började stor lipa. De hade ingen av oss planerat.. Men de bara blev så.. Haha♥ Vi kramade om henne och stog ett tag och bara va.. Sen åkte vi hem till Fjärås. Emma duschade, vi satt på hennes ruuuuum och pratade, sen kom hon och vi pratade lite till, sen tvingade vi henne att sova.. Kvinnan hade ju inte sovit, och de va ju "mitt i natten" i hennes huvud.. Så åkte vi in till Kba, för ovve skulle klippa sig och jag och Johanna skulle fixa lite med hennes dator.. Så vi åkte till Johanna igen, och jag bytte till ett par jeans ifall ni undrade.. Sen tog vi bussen tillbaka till kungsmässan, åt donken, ringde emma, bestämde oss för att hon skulle få vila, så vi ska hitta på något imon istället (: Gick till BikBok för att köpa en tröja, jag fick ångest för att jag inte har några pengar och inte kunde föra över... Ska tillbaka och köpa den imon (y' :) Sen tog jag bussen hem och nu är klockan bara fem.. Haha
Åhhhh Emmmmmaaaaaaa, kom uuuuut ikväääälll. Fast nej, gör inte de, de blir dumt.. Jag har saknat dig, verkligen, jätte super mycket, och nej.. Jag tror inte jag har blivit längre, de är du som krympt (: Puss och kram lingonbarn, vi ses imoooon! (Vet ni hur sjukt de känns att kunna säga så??? :D)

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-06-09 @ 23:46:32 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Ofta du inte har pengar? Haha..

Postat av: Emma
2011-06-11 @ 12:27:56 / http://grannis.blogg.se/

Jaaaaaaaa <3<3<3



Och du HAR bli´vit längre!

Postat av: Olivia
2011-06-11 @ 14:13:30 / http://heartman.blogg.se/

hahaha vadå ganska högt? du kan va hög! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: