mysweetestthings -

I'll stand by you♥

Idag har jag suttit inne och spelat in lite låtar, klistrat upp bilder i taket och bara tyckt de är varmt, exakt så jag kommer fortsätta min vecka, och nästkommande.. Förutom på torsdag, då jag ska hem till Johannisen tidigt på morgonen, bli upphämtad av Anna och sen åka in till Landvetter för att hämta Emma.. De finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag saknar henne! Kommer ihåg vilken ångest och vilket dåligt samvete jag hade när hon åkte, och jag va på träningsläger i Nittorp.. Åååååh va ja kände mig dum..! Kommer ihåg att av någon anledning så va vi typ ovänner.. Men så fort hon inte befann sig på rätt sida Atlanten så va det som bortblåst.. Och när hon hade kommit fram till Rowlett och vi skypade och hon visade mig runt.. Hon va rädd att någon skulle komma hem och se henne.. Hahah♥ Åh..
Nu ska jag fortsätta hänga upp bilder, och sen ta mig ner till stationen och åka in till sista träningen..

Kommentarer
Postat av: johanna
2011-06-04 @ 16:07:26 / http://johannameh.blogg.se/

frida, du vet att det bara är att höra av dej om du vill träffas och göra något! jag bits inte vettu! seriöst, jag vill inte att du ska sitta ensam hela tiden! <3

Postat av: Emma
2011-06-04 @ 20:38:19 / http://grannis.blogg.se/

Hahaha Dagge! Du är verkligen bästast. Saknar dig så jävla mycket.



Jag saknar att vi brukar blandaaaa köttbullaaaar .. åsså lite ris!

Fan va kul vi ska ha i sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: