mysweetestthings -

Put your ♥ in the air!

Idag har jag vart på kungsmässan och inne i kungsbacka stad och vandrat runt med systra mi, mött emma en kort stund och lagat en grymt god "tårta"! :D Kladdkakaaaa :D Imon klockan 09.00 ska jag infinna mig på Studio Siss för hårfärgning! Eeeeep. Efter de ska jag fika med emmisen och sen ta bussen med min kära oliv och ha lagkväll @ Hartmans residence! (: Dagen därpå väntar jobb och efter det, förhoppningsvis in till göteborg för att kolla på fina Eric Saade.. Förväntar mig lång kö, och inte att komma in på Liseberg, men de åtestår att se.. Nu ska jag fortsätta scanna in bilder♥ Viiiiii hööööörs!
Me turning blondiiiiie, mobba inte min inspiration♥

Kommentarer
Postat av: Johanna
2011-06-15 @ 23:40:56 / http://johannameh.blogg.se/

Kvinna! Ska du bli blond?! :O shit my god va annorlunda! Äre okej om jag följer med och fikar med dej och emmisen? Längesen vi träffades nu ju.. ;)

Postat av: Johanna
2011-06-15 @ 23:41:50 / http://johannameh.blogg.se/

Kvinna! Ska du bli blond?! :O shit my god va annorlunda! Äre okej om jag följer med och fikar med dej och emmisen? Längesen vi träffades nu ju.. ;)

Postat av: Emma
2011-06-16 @ 15:08:02 / http://grannis.blogg.se/

Två gånger ... Johanna



haha det blev ju ingen fika :(

IMORGON! (haha)



Var du blond idag när jag såg dig? Herregud jag glömde kolla, var så stressad och galet förvirrad haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: