mysweetestthings -

We could be timeless!♥

Hejhejhejhej!
Nu är jag hemma efter ett äventyr. okej..
I tisdags åkte jag med Johanna, Emma och Matilda till Åsa och solade, sen åkte vi vidare till Lygnern och badade där(: Åkte hem för att Emma skulle på Körlektion, och sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.. Titta på tv eller något... Igår fyllde Ovve 18!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Så efter en JÄTTTTTEEE Roliiiig teori, känn min ironi, så övningskörde jag hem till Ovve och var med på släktkalaaas(: Mysigt! Satt ute några timmar, skrattade, åt jättegod mat, ringde Jocke, skrattade mer, som vanligt, och sen gick vi och la oss. Klockan ringde imorse och vi gjorde oss iordning för att lämna huset, Ovve åkte mot Halmstad, Emma till Fjärås och jag och Johanna mot Kungsbacka! Nu är de bara nio dagar tills vi ses igen min kära oliv! (;♥
Idag ska jag nog inte göra någonting, bara städa.. Kul.. Eric Saades nya skiva går på högvarv just nu.. (:
See ya l8er!♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-07-01 @ 19:55:24 / http://heartman.blogg.se/

9 dagar? wtf? jag kommer hem den 17 fedde!!! hahaha... tok. tack för allt i onsdags <3 älskar ditt armband, eller ja mitt ;) hoho.. puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: