mysweetestthings -

You'll come around♥

Jaha, om de är ett blogginlägg ni vill ha, är de ett blogginlägg ni får! Jak kan skrapa ihop lite jätte intressant info(läs jättejättejättejätte ointressant!) Okajj, johanna fyllde år i onsdags så jag va med en stund och firade.. Vi gick på Liseberg, gick runt och bokade sen biobiljetter till Emma, Johanna, Ovve och Jocke, sen va jag tvungen att ta pendeln till kungsbacka, cykla hem, hämta packning, cykla tillbaka till stationen och ta pendeln in till göteborg igen. Där mötte jag min kusin och vi tog bussen till Lysekil. Efter alla köer så va vi framme och fick skjuts de massa kilometrarna jag trodde vi skulle gå.. Väl framme i stugan gjorde vi varma mackor i ugnen och satt och pratade ett par timmar innan vi gick och la oss.. På midsommardagen gjorde vi inte så mycket, satt mest still, och gick en sväng till midsommarstången, och satt still ännu mer... Skulle egentligen åkt hem på söndagmorgon, men efter att Agnes mamma fått reda på att hon var i Lysekil, där hon inte fick vara, så fick vi åka hem.. Så vid halv sju var jag hemma igen och vi åt grillat med familjen + matte och louise!(: Igår var jag hemma hos Rebecca i Fjärås och flyttade in möbler och grejjor i cirkus fem timmar, sen åkte vi hem och fixade iordning oss för att gå hem till kusinerna för att fira Simon som fyllde 15! (: Idag tränade jag och satt hemma till typ fyra, åkte sen in till Göteborg och umgicks med mina fina flickor(: Köpte en försenad present till Johanna, sen gick vi runt och tog pendeln hem. Stötte på några töntiga ungar som blev avslängda från tåget.. De va underhållande må jag säga!(: haha
Nu har jag ätit pizza och sitter och lyssnar på massa Miley Cyrus låtar!(:♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: