mysweetestthings -

I'm Yours♥

Nu är jag färdigpackad och ska strax sova(:
Lagt in massssaaa ny musik på min kära spotifylista.. Ifall ni ville veta(:
Imon börjar skolan 08.30, då har vi foto, sen klf tid, lung och till sist engelska och matte.. (: Efter skolan tar jag bussen till stationen och går upp till jobbet för att köpa godis till resan, åker med mamma hem och runt 17.20 kommer AK och hämtar mig.. 18.00 avgår bussen till stockholm och hela lördagen kommer vi ha pippi klädrep (: Hoppas du fick svar på din fråga där Johanna(; Sen måste jag fota på söndag, om jag inte jobbar.. De måste jag kolla upp.. Sen går jag i skolan till typ 12 på måndagen, åker hem och på något vänster tar mig till göteborg, pendel antar jag.. För att sedan ta tåget till Malmö! Pippi genrepsvecka va de här ja! (:
Jag har även målat och skrivit på mina naglar.. passande för denna veckan.. Haha fyndigt och kul man har när man slutar tjugo i tolv på en torsdag.. (:
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: