mysweetestthings -

Stop to say that it's impossible..(:

Ja vet att ja egentligen ska sova nu.. Men denna dagen har vart galen! Började tidigt med träning vid tio tiden.. kommer inte ens ihåg nu.. Sen skulle de va omlottning för dom gjorde fel.. Iallafall.. Så hade vi en jättelång paus, och tävlade vid fem över nio. JÄVLAR VA BRA! De va så bra och alla va så glada! De va inte många torra ögon! Kom på mig själv att stå och titta ut över alla lyckliga vivare i omklädningsrummet efter åket, alla skrek, grät och va allmänt glada.. Och jag tänkte att hur fan kunde ja ha sån tur att hamna i världens bästa gäng?! Allt va så bra, vi hade åkt jätte bra, och mitt fina lag är så bra! Jag har äntligen hamnat rätt! Stog och storböla ett långt tag..(: Fina fina Convivium<3 Lycka! :D Imon är de iallafall dags för långa, och vi stiger upp halv tio för att äta frukost.. Soft! Tränar ett och tävlar typ halv nio..(: Godnatt, nu somnar Amanda och imon vaknar alla ormisar.. Så jobbar vi..(; Godnatt(: <3 Oj, glömde nämna att vi ligger FYRA! (;

Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-03-11 @ 23:46:11

tacka din kära syster som tvingade dig

Postat av: Emma
2011-03-12 @ 00:42:09 / http://grannis.blogg.se/

Så duktiggggaaaaa ni ärrrr

Postat av: Mami
2011-03-13 @ 09:47:41

<3 nu gråter Mami o Veronica ! Puss

Postat av: johanna
2011-03-14 @ 13:30:15 / http://johannameh.blogg.se/

stop DON'T say är det!!!!!!!!!!!!! .

Postat av: Olivia
2011-03-14 @ 13:30:24 / http://heartman.blogg.se/

stop DON'T say är det ju!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: