mysweetestthings -

Just tell me right now baby♥

Praktiken började i måndags, och jag har praktik på skolan, soft! (: I måndags började vi, jag, Emmy och Frida, vid tio och vi planerade till klockan va ungefär halv tolv. Sen åkte dom och köpte färg och grejor och jag åkte hem för att Timmie skulle hjälpa mig med studion. Sen tränade jag, ååh va bra de va! :D I går började praktiken vid tolv, och innan de lämnade jag ovves mac till henne som hon glömde på dansen.. I skolan planerade vi ljus, och Elin kom vid två.. Vi fotade i en timma och sen gick vi alla skiljda vägar (; haha (: Sen va de hem snabbt och träning för min del (: Idaag så är de galet soft, för att vi kan inte, och har inget att göra i skolan, så att vi bestämde oss för att vara hemma(: Så idag ska jag strassa något kul.. Kanske mina guld Converse eller något (: Åhh va ja vill köpa en gitarr och strassa den! Tänk och ha en lika fin som finfina Taylor Swift!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: