mysweetestthings -

Dream with my eyes wide open♥

Villhavillhavillhavillhavillha..
Tänk att ha detta fiina pianot, med svarta tangenter dessutom! Ahh...


Åh detta är fint (:


Åh♥ New York♥


Vem vill inte ha en helt strassad gitarr ? Hallå?!


Living Life in Peace♥ Och så är det dessutom ett gigantiskt Peacemärke på baksidan(:



Haha jag har tråkigt, kollar runt på massa fina pianon och gitarrer(:♥ Fick överdelen till min bikini från VS igår också(y' :)♥ Nu.. Ska jag.. Duscha tror jag.. (: Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-05-27 @ 14:54:03 / http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Men åh Alex! Om du tar pianot tar jag honom, okej? (Om jag blir rik ska jag köpa dig en glittrig gitarr och ett New York piano)

Postat av: Frida
2011-05-27 @ 16:58:55 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Förresten tror jag att det här är första gången jag kollar på ett helt klipp du lagt upp!

Eller nej.. Jag har kollat på ett om Miley och ett om Justin. Men tredje gången nu då. Duktigt av mig (:

Postat av: Mami
2011-05-27 @ 20:15:32

Stressad var det ?! Du är ju för söt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: