mysweetestthings -

Ja gråter bara i regnet.♥

Hatar mig själv när jag mår såhär, skakar av gråt. Jag hatar mig själv, jag tar åt mig allt så jävla lätt, och alltid på fel sätt. Tror att de ska vara bra, för att de känns bra för en sekund, nästa sekund är allt skit igen. Jag orkar inte dehär.

Men min dag är bra ändå. Kom till skolan och gjorde ingenting, hade lunch, pratade med Krille, behöver inte gå till skolan mer denna veckan. Förutom onsdag, då de är orientering.. Dock ska ja dit imon, göra en matteuppgift och estet arbete. Sen på onsdag ha orientering, och på torsdag nationella i engelska. Men annars.. Så behöver jag inte gå till skolan, de känns skönt. Efter skolan cyklade jag upp till jobbet och hämtade massa kläder som jag har beställt, cyklade förbi mina vänner på vägen hem. Och nu sitter jag här. Och hatar mig själv. Igen.
Idag ska jag försöka träna..
Bortglömd och utbytt, det är precis vad jag är.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: johanna
2011-05-23 @ 19:01:14 / http://johannameh.blogg.se/

friiiiida! har jag missat nåt? du är ju bäst i hela världen gumman! förlåt om jag sa nåt fel när jag ringde dej, menade verkligen inget illa!!! vill du prata om nåt? jag blir ju orolig för dej sötnosen! <3

Postat av: Emma
2011-05-23 @ 22:29:44 / http://grannis.blogg.se/

Jag blir ju med orolig!

Du vet vart jag finns Dagge <3

Postat av: soffipropp
2011-05-23 @ 23:16:54

det där med att ta åt sig hårt ligger nog i släkten . jag är lika dan . puss på dig bästa lilla systern som finns <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: