mysweetestthings -

Just gonna dance right thru the pain

Haha bry er inte om detta inlägget.. Ja tänker bara högt^^♥

Kommer komma sent till träningen idag, de suger! Ja ogillar att komma sent.. För först ska jag göra prov kl 15, och de skulle ta typ en och en halv timma, vilket betyder att jag kanske inte hinner med 16.36 bussen från skolan, och då måste jag springa till stationen för att hinna med pendeln, och ja måste senast åka med 16.47 pendeln för att komma i någolunda tid(om vi börjar 17.45 vill säga..) Och sen kommer jag, precis som igår, gå fel och missa bussen, komma ännu senare och sen kommer jag inte komma in i dans salen heller, för att dörren är låst och de är ingen som märker om man knackar.. Får säga till någon innan.. Jaja.. Nu ska jag göra ingenting tills klockan treee (:

Kommentarer
Postat av: Nathalie
2011-05-26 @ 11:41:22 / http://mysecretsthoughts.blogg.se/

Lyckat att du inte har något att göra fram tills tre heller utan kommer bli stressad sen. Känns så himla meningslöst när det är så. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: