mysweetestthings -

Snälla Bli Min♥

Måste bara säga att ja tycker synd om dom som har spotify free, som knappt kan lyssna på sin musik längre.. 20 minuter om dagen, varje dag, och max 5 gånger samma låt? Dåligt! ):
Men jaaa.. I helgen har jag jobbat, och inte gjort så mycket mer.. Igår hade vi första fysen för iår, men eftersom jag har mina cp-knän, så kunde jag inte springa, så jag och några till powerwalkade de 5 km som resten sprang(: Vi kom inte så jätte mycket efter heller, vilket kändes bra (:
Efter träningen kollade jag på den senaste Harry Potter filmen med pappa, fixade lite med min förstörda gips-skridsko och beställde kläder (y'
Jag tycker att min förkylning/ont i halsen ska försvinna så jag är frisk till Cypern! Hmm... Efter skolan ska jag till bilskolan, tandläkarn, och sen träna! Imon innan skolan, ska jag och Sofia till röda sten och fota sista modebilderna! Hoppas de blir bra, och de fårfårfårfår inte inte inte inte inte regna! sååå nu ska jag fortsätta redigera massa bilder..
Puss♥

Kommentarer
Postat av: johanna
2011-05-02 @ 16:12:17 / http://johannameh.blogg.se/

hey! när åker du?? vi måste ses innan!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: