mysweetestthings -

You still have all of my ♥

Idag är de onsdag, vilket betydde träning och orientering.. Jag gick upp tidigt, och åkte med mamma för att sitta på jobbet och göra ingenting, men istället fick hon en "akuttid" hos tandläkarn, och jag fick jobba en och en halv timma innan jag gick mot skogen! Gick runt med Emmy, Mjöda och Hubbe och vi gick vilse och kom helt fel, men gick i mål på 1 timma och 22 minuter.. (De skulle vart 3 kilometer, vi slutade väl på 5 efter vårat vilsna letande..) Och sen åkte jag med Hubbe till skolan, och jag och Emmy gjorde klart våra estetuppgifter.. Sen gick jag hem i blåsten och tittade på tv. Nu har jag ätit pannkakor och ska snart åka till stationen för att ta pendeln och spåris till träningen.. De va ett tag sen, så jag hoppas jag hittar rätt.. (y'

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-05-25 @ 18:22:29 / http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Tycker vi ska få pluspoäng för allt extra vandrande. :D

Postat av: johanna
2011-05-25 @ 20:37:46 / http://johannameh.blogg.se/

hahaha, du hittade inte rätt.. sötnos :)

Postat av: Frida
2011-05-26 @ 00:32:07 / http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Om du skulle vara värdelös på att fota skulle du haft ig. Jag är värdelös på matte för jag fattar ingenting och suger röv. Caroline kanske bara tycket du fotar konstigt eller nåt. Har du G som ambition kanske det är därför du får G. (Ja jag har gjort klockorna större. Man kan ju tydligen dra ut den lilla lådan. I firefox iallafall)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: