mysweetestthings -

Don't just do to me, what you do..

Haha söt du är min oliv(: Man vet aldrig, förmodligen kommer det mesta vara från nästa skiva som ska släppas snart(;
Hej alla fina!(: Idag har vart en lugn dag. Praktik, som sagt, tråkigt.. Men fick fixa lite och testa spela in lite ljud filer..
och sen filmade vi tio minuter och gick hem vid två tiden.. Sen har jag typ inte gjort så mycket under dagen(: Annars har jag bara slappat, kollat på idol, ätit tacos.. Till skillnad från många andra partyprissar där ute(; Vill inte gå ut igen, det finns inte mycket som slår förra helgen.. Förutom att det är pre-event imon och jag är taggad!(: Vill egentligen sova nu, men eftersom min snälla syster ska hjälpa mig med slick och lösisar imon, ska jag hämta henne vid stationen kvart över tolv, så att hon kommer hem..
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-11-21 @ 22:06:14 / http://heartman.blogg.se/

I see.. jaja men då får la vi hoppas att den nya skivan är nått att ha då! och hoppas han kör lite gamla godingar med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: