mysweetestthings -

Flugorna attackerar.

Sitter just nu och spelar gitarr och försöker skriva på min låt.. Går ju sådär.. Så jag tänkte blogga om min händelserika helg.
Åkte ju som sagt och letade bil i lördags dag, och fick med mig en jätte fin svart liten bil hem! Min lilla älskling(:♥ Åkte hem från varberg, där jag köpte bilen, och packade och åt pannkakor lite snabbt innan jag åkte och hämtade Louise innan vi fortsatte mot Nittorp! Hade ett grymt bra träningsläger, men mot slutet va man en aning trött! Både i benen, huvudet och på alla flugor som ville ligga på isen.. Därav rubriken.. maha.. ^^
På vägen hem, med Louise, Ovve, Sofie och Lisa i bilen, svängde vi in i McDriven och köpte mat och glass! Köpte en McFlurry Toblerone.. Mmmmh.. (Intressant info.) Sen körde vi vidare hemmåt och jag åkte senare och köpte naturgodis på Ica Maxi i min fina lilla bil(: Hej onyttigt.. Men efter en helg i Nittorp är man faktiskt värd de.. (; haha
Idag är det tisdag och jag har tekniskt sett bara en två timmars lektion, ska åka dit vid halv ett typ, så jag ska snart göra mig iordning tror jag! Sen ska jag ta en sväng om kungsmässan eftersom jag inte hann det i lördags..
Nu ska jag återgå till mitt gitarrspelande! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2011-11-29 @ 11:13:18 / http://grannis.blogg.se/

Jag vill också ha råd med en bil..

Postat av: Johanna
2011-11-29 @ 15:28:55 / http://johannameh.blogg.se/

asså FLUGORNA?? jag förstår inte vad de vill. de är ÖVERALLT ju! herregud!

Postat av: Mami
2011-11-29 @ 16:13:22

Du köpte en bil !? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: