mysweetestthings -

Get out of my head♥

Idag är det fredag, sista praktikdagen för i år! Skönt(:
Så idag har vi finslipat filmen, lagt till ljud och kortat ner det lite! Ganska nöjd med resultatet ändå(: Bättre än va ja trodde.. Har vart ensam tjej de senaste tre dagarna för att Emma vart sjuk, men de går bra ändå(y' Fick skjuts hem av Carro vid ett och kollade på tv ett tag! Sen kom typ mamma hem och pappa köpte Kina mat.. Jag fick bestämma, eftersom jag fyllde år för två veckor sen.. Haha ^^
Sen kollade jag på Breaking Dawn, bara för att.. Spelade gitarr, kollade på Idol och åt glass!
Imon ska jag upp relativt tidigt, för att vara en ledig lördag.. Och duscha, sen ska jag åka och kolla på en bil! Whopwhop! Förhoppningsvis tar jag en sväng förbi kungsmässan och köper lite stuff och ber om råd för mina bajsnaglar.. Antagligen ska jag packa resten av dagen typ, och sen bär det av mot Göteborg för att hämta Brother Louie, och sen vidare mot Nittorp..! (:
Uppdaterar min iPhone och lyssnar på Up All Night(y'

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-11-25 @ 23:24:35 / http://heartman.blogg.se/

Up all night är ju inte bästa låten på skivan! Tell me a lie eller Taken är ju bättre isåfall! Väntar på dig här i nittorp min fina vän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: