mysweetestthings -

I'm invisible

Hejhopp! Idag är en bättre dag!
Jobbade hemma under projektarbetes lektionen, och åkte sedan mot bengtssons för att ha lite "uppvärmning", åkte sen bort mot trafikverket och hade uppkörningen! Gick jätte bra och jag va inte alls nervös(: Sen cyklade jag hem, åt mat, och körde till träningen med ovve, tränade, extra tränade och tog bilen aldeles själv, för första gången (om man inte räknar halkan... ?) Och det va lite läskigt.. Men skönt, skruvade upp volymen och sjöng :D haha ^^
The little things♥
Imon är det onsdag, vilket betyder Glee! Så det blir det innan skolan imon, och sen 6 timmar film och efter det ska jag plugga och ha personalmöte med jobbet! Såååå that's that! Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2011-11-09 @ 09:59:42 / http://grannis.blogg.se/

Hahaha jag sjunger alltid också när jag åker bil själv :)

Postat av: amanda
2011-11-09 @ 20:38:55 / http://amandakallman.blogg.se/

åh jag längtar tills jag får köra min egen bil och skruva upp musiken och bara skrika ut haha! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: