mysweetestthings -

I can't love you more than this♥

One Directions album kom ut idag(y'
Iallafall.. Detta var den första dagen på två veckor (om man inte räknar igår..) som vi faktikst har jobbat nästan hela dagen under praktiken! Gött(:
Kom till skolan vid typ halv nio, satt i cafét till halvtio och gjorde ingenting.. (ja sa nästan..) Sen gick vi in i TV-studion och väntade på vårt fin besök.. Jonathan, som förövrigt hade sätt att jag bäddat in hans klipp på bloggen.. Awkward.. Men de va grymt att han kunde komma och visa oss massa! Lärde oss en del!(: Han hade mysigt hår(y' Hoppas inte att han går in på min blogg igen.. (y'(y' :D hahah.. Nej men seriöst.. Vi har iallafall börjat få ihop en början till en intervjufilm, så imon fortsätter vi och blir förhoppningsvis klara på fredag! Whopwhop.. Annars har jag bara varit grymme kock och tränat idag! Köttbullar, potatis, lingon och brunsås.. MMMMMMHHHHM.
Men igår... Så var jag hos läkarn och kollade min hand innan skolan. Skulle kolla ifall de hade blivit någon förbättring sen när jag var där sist och fick mitt handledsskydd som jag använt flitigt eftersom jag vet att jag får ont annars.. Men jag visste att de inte hade blivit bra.. Och läkarn sa att jag har en skada på ledbandet i handen och om jag ska bli bra, så får jag göra en titthåloperation (y' Tjohoooo!! Fml. Ska inte operera min hand. du kan vara en operation.
Annars har veckan vart seg.. Jag har ätit pannkakor, tränat, pluggat slappat, haft praktik och till helgen bär det av till vårat älskade andra hem, Nittorp♥ Ska bli skönt att komma bort från verkligheten och bara få träna! Dock så måste jag skriva klart en uppsats som skulle in för tre-fyra veckor sen, om jag vill få ledigt skulle jag tro.. Tror inte min lärare blir så glad annars..
Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av 90210 och sen ska jag soooova!♥

Woah.. Hotness♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2011-11-24 @ 16:59:42 / http://grannis.blogg.se/

Du kan vara en operation Hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: