mysweetestthings -

We're like Na na na.

Filmen va gryyym ! :D♥
Va i skolan, praktik, gjorde ingenting och lärarn tyckte vi jobbat jätte bra idag(y' haha^^ Slutade tidigare, gick hem och lagade pannkakor, med ägg denna gången, eftersom jag glömde det sist jag lagade pannkakor.. Åkte och tränade, och åkte hem och lagade pannkakor igen(y' Hämtade emma på stationen och satt hemma hos mig ett tag innan vi tog Ovves bil, hämtade henne på stationen och körde hem till Johannisen!(: Åkte direkt från henne till Bion och gick efter en stund in i salongen.. Filmen började och folk dök inte upp så vi fick liite bättre platser.. Satt några sjukt irriterande tjejer på raden ovanför, de ända dom ville se va sex-scenen. Suck. På midnattspremiären i Göteborg är alla där av samma anledning.. Här hade dom lyckats få tag i biljetter och såg filmen bara för att.. -.-
Jaja, filmen va grym, och jag vill se den igen snart!♥ Can't wait för nästa år.. -.- (:
Åkte iallafall hem till Johanna efter, för att sova, somna en och en halv timma senare, 03.30, om min klocka ringde 06.20(y' Mamma kom och hämtade mig och vi tog bilen till Halmstad. När vi kom dit fick jag stoppa upp allt hår i en ful blå mössa och ha blåa plast mojser på fötterna.. haha^^
Dom drog iallafall ut min tand, typ 1,5 cm lång.. Hjälp. Och sen fick dom sy 3 stygn och sätta ett stopp så att tänderna inte växer ihop till nästa gång jag ska dit, i slutet av Maj! Sen tog vi bilen hem och köpte goo glass på vägen! Kladdkakeglass (y' Mums(: Så nu har jag ätit Ipren♥, sovit, kollat på Glee, 90210 och inte gjort så mycket vettigt! Bara vilat! Och nu ska jag köra mamma till pendeln, laga mat, ta någon Ipren till och sen åka och träna! Whopwhop! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Johanna
2011-11-16 @ 17:24:23 / http://johannameh.blogg.se/

Hallå! Får du verkligen träna med ett stort sår i munnen?

Postat av: Olivia
2011-11-17 @ 17:18:10 / http://heartman.blogg.se/

Glee va mysigt :) VD imon!!! Du är underbar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: