mysweetestthings -

"Hi, what's your name? Can I just call you mine? :)"

'
'
Jag lägger min blogg i en liten låda med texten "BORTSKÄNKES" snart! Varför ska min header försvinna, bara sådär? Har jag gjort någonting mot dig kanske ? Neeeeej
Idag fick vi iallafall våra datorer (y' toppen! Och jag hade dubbelkörlektion! Känns skönt att få köra lite nu när mamma och pappa är på Mallorca, 30 grader och sol.. Här har vi typ minus och regn men visst visst.
Och imon är det tisdag, har projektarbete men måste skriva min låt här hemma så jag börjar inte förrän 12.30 (y' Sen har jag två timmar film och slutar (: Efter det blir det mat och sen träning!
Men jaa, de va typ de..
Den 17 oktober hoppas jag Justin fortfarande lever, för att han skall till Peru, och där borta finns det mongolida bieber hatare som har hotat att döda honom. Ja mongon. Idioter är vad dom är. Äckliga människor.
De va allt.. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: