mysweetestthings -

Started off grand, and ended in ruins.

Okej...
Några viktiga datum framöver.
12 dagar till jag fyller år.
14 dagar till teoriprov..
15 dagar till uppkörning..
22 dagar till Breaking Dawn♥
22 dagar till "operation"
Några mindre roliga datum framöver...
2 dagar till inlämmning av film, och jag har knappt börjat..(borde göra de nu...)
2 dagar till historia prov..
14 dagar till inlämning av en tråkig filmanalys på tre sidor.. En tråkig film från 1997.. Jag orkar inte med gamla filmer..
Sen har vi massa andra jobbiga grejjor... Men jaja..
Idag är det lön iallafall! Jag har inte jobbat... ): Så jag fick typ ingen lön.. DOH!
Nu slutar min lektion! Den enda lektionen jag hade idag.. Nu ska jag ta min dator och cykla hemmåt! Sen ska jag läsa min boook(: Puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-10-26 @ 17:38:32 / http://heartman.blogg.se/

Började du på filmsaken? Vad vill du göra på fin födelsedag?! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: