mysweetestthings -

I will be rising from the ground♥

"Kom på mig själv att stå och titta ut över alla lyckliga vivare i omklädningsrummet efter åket, alla skrek, grät och va allmänt glada.. Och jag tänkte att hur fan kunde ja ha sån tur att hamna i världens bästa gäng?! Allt va så bra, vi hade åkt jätte bra, och mitt fina lag är så bra! Jag har äntligen hamnat rätt! Stog och storböla ett långt tag..(: Fina fina Convivium<3 Lycka! :D" - VM 2011
Sitter och letar igen massa kommentarer efter en kommentar, men hittade istället detta inlägg..♥ Sen kollade jag på Ovves och Johannas kommentar och dom kommenterade med nio hundrad.... aha.. nej nio sekunder.. då va de inte lika coolt.. glöm att jag sa något! (:
Nu har jag iallafall bloggat! Och tränat, och fixat hemsidan! Okej, inte fixat, men tagit bort texten.. resten måste jag fundera riktigt mycket på hur de skall lösas.. Dumma webhotell. Snart ska jag åka till Sofipropp och klippa och slinga håret! Najs!
Och på tisdag har jag film"prov", Glee börjar! Damian♥ Blev dock lite besviken att Chord inte kommer tillbaka.. Och på tisdag släpps också Demi Lovatos nya skiva! Grymt bra!♥(:
Nuuuuuu ska jag kolla på något..
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-09-18 @ 18:03:03 / http://heartman.blogg.se/

like a skyscraper <3 haha jag och Johanna var säkert med varandra när vi kommentera dedära.. VM 2011 <3 Jocke säger att ni ska centrera bilden på hemsidan, för den e tydligen skev.., han kan va skev

Postat av: Olivia
2011-09-18 @ 23:49:10 / http://heartman.blogg.se/

Hahahaha doh!! Fan va coolt isåfall ju!! Gotta love. Ja jag ska fråga min käre vän :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: