mysweetestthings -

Where are you now?

Hejhopp! Go dag idag!
Fick gå upp tidigt för att åka till läkarn och få ett handledsskydd till min cepe hand, och sen åkte jag hem och sov en halv timma innan jag va tvugen att gå upp för att gå till skolan! 9.30 började min dubbla religionslektion, och Anders va sjuk så han kunde inte stå och prata hela tiden så vi kollade på en film, Se7en, grym! Slutade redan 11.50 och jag cyklade hem i ösregnet! Nu har jag skrivit min projektplan och insåg att jag har för lite tid... kul. Så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till.. Jag har iallafall kollat på Idol också.. så jaa.. Om tre timmar ska jag träna.. Uhm... jaa de va väl allt!
Pusshaaajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: