mysweetestthings -

Don't be scared, I ain't going nowhere♥

Gårdagens tacokväll med nästan alla tjejer i klassen blev lyckad! Det va as nice(: Massa skitsnack och god mat(:
Åkte hem en stund efter tolv och jag satt vid datan en stund innan jag gick och la mig.. Sofia ringde vid tjugo över tre, efter som jag skulle hämta henne på stationen... Dumt kan man tycka och jag ville helst somna om.. Men jag är fattig och behövde den käcka slant min syster så snällt gav mig(y' (: Sen åkte jag hem, och kastade mig i sängen.. Vaknade vid 10.15, en timma för sent, och åkte och jobbade 11-16! Sen åkte jag och mamma och handlade lite käcka grejjor, och sen bakade jag med de där käcka grejjorna.. Bakade Chocolate chip cookie dough cupcakes! (:
Har lagt kakorna i frysen och ska baka dom imon bitti, för klockan 11 ska vi ha släkt kalas/frukost hos Sofia! Och det ska vara efterrätten! Hoppas de blir gott.... Annars har jag inte gjort så mycket idag.. Min tatuering kliar något förbaskat.. Nu ska jag gå och lägga ner chocolate chip cookiesarna som blev över i en burk innan jag ska sova! Puss♥
Att jag inte dog.. Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-04-22 @ 10:41:34 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

HAHAHAHA! Den andra bilden!!

Postat av: Olivia
2012-04-22 @ 13:55:02 / http://heartman.blogg.se/

Hahahhahahhahaha jag dog med!!!! Var muffinsarna goda?? Bara vanlig smet i formar eller? Ser jävligt goda ut.... Nam nam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: