mysweetestthings -

En låååång dag...

Kunde inte sova inatt, och drömde även inatt om min prins, Harry (Styles ofc..)(Har inte publicerat min första dröm men de kommer nog imon.. haha). Han är för fin♥
Idag kommer bli en otroligt lång och seg dag.. Uppe före tuppen och går och lägger mig efter han har somnat.. Fast de kanske man brukar.. Men man brukar inte jobba hela den tiden.. Jobbar i Scandinavium idag från 07:45- ja vet inte.. typ 21:30.. Utan lön dessutom.. Men det blir nog trevligt!
Skulle beställt tattoo tid igår.. Men dom stängde tidigt av någon anledning -.-, och idag kan jag ju inte, så jag och mjöda ska dit imon igen och kolla! Sen ska jag jobba igen, denna gången i Kiss&Cry! Vet inte hur länge.. Men antar att det blir typ från 17:00-21:30 eller något.. Så det blir kortare! Och efter det ska jag och Louise hem till Oscar som har partajj! Nice!
Nu måste jag göra mig iordning! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: