mysweetestthings -

Hot girls we have problems too..

Idag har jag gått i skolan, inte så kul, hade dock bara två lektioner så 12:40 slutade jag och tog min lilla bil hem, eftersom jag var helt säker på att det skulle regna under dagen och jag vägrade cykla hem i regn.. Väl hemma gjorde jag inte så mycket, städade och åt mat innan jag åkte och jobbade, för att Deli har brutit revbenen och jag va tvungen att hoppa in! Nu har jag ätit pannkakor och ska kolla på Bigbrother innan läggdags!
De va lite skoj, tänkte "jag har aldrig hört Boyfriend på radion.." en kvart senare spelades den.. Whopwhop.
Sen spelade dom torn också.. Gissa vilka jag tänkte på.. (:
Imon är det dags igen! Tatuering!(: Och denna gången vägrar jag att svimma! Ska äta socker hela dagen, dricka cola och sånt äckligt.. Har en halv marabou jordgubb, en kinder bueno och självklart ett paket dextro med mig! :D

Le tattoo esta itching..
Jag har fem kronor på mitt kort..
Jag kan inte följa med på fest på valborg..
Jag har inte hittat några balskor jag kan ha på mig..
Jag har fortfarande slösat 1700 på ett par skor ingen vill köpa..
Dock är det bara 43 dagar till studenten och 57 till Alanya! :D Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-04-23 @ 23:51:05 / http://heartman.blogg.se/

ALAAAAANYYAAAAAA!!!!!!!! Hahaha asså din rubrik.... Värsta låten jag hört.... Har fan sjungt på torn hela dagen, gud va ironiskt! ;D och den där jävla hot girls låten då, folk trodde jag va dum i huvudet.... haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: