mysweetestthings -

I hate what didn't kill me, it never made me stronger at all..



Idag är ingen bra dag, det kanske är dumt att blogg då, men jag orkar inte bry mig.. Måste få ut mina aggressioner någonstans.
I lördags gjorde jag inte ett piss på dagen, jobbade kvällen och sov. Folk va oerhört glömska, folk glömde plånböcker, lotter hit och dit.. Sen igår va det träningsdags, och iomed att de va första april så lurade lillen alla att hon hade haft för höga klackar och stukade foten, näst intill alla gick på den, även coach.. Vi tränade iallafall, och jag intervjuade Louise till mitt repotage.. Idag va de "sovmorgon" en timma, och så kollade vi på film, och hade någon konstig natur-diskussion.. Sen slutade vi, och jag åkte hem, kollade på ett avsnitt av Big Brother och väntade på att UPS skulle komma med mina balskor, åkte och fixade inlägg till mina skridskor så jag kanske kan sluta få kramp (äntligen!). Åkte hem igen, fick mina skor. Dom va för små. Kul när dom kostade 1700 spänn och man inte får pengarna tillbaka. JA! MITT LIV ÄR TOPPEN.
Och på toppen på det är mitt face svin svullet, det ser ut som om jag hamstrar mat eller har gått upp 20 kg. Jävligt roligt. Verkligen. Kan svullnaden inte bara gå ner? snälla? eller möjligtvis flytta sig till mitt ben eller något. Bara en och en halv vecka till. Yes!

Kommentarer
Postat av: Emma
2012-04-02 @ 21:53:35 / http://grannis.blogg.se/

Du såg faktiskt inte så svullen ut om jag ska vara ärlig :) (om det känns bättre)

Det med skorna sög ju!!!

Postat av: Johanna
2012-04-02 @ 23:17:19 / http://johannameh.blogg.se/

Näe! Så fina skor ju! Hoppas det är någon som köper dem, så du inte förlorade så mycket pengar.. :)

Postat av: Olivia
2012-04-02 @ 23:39:08 / http://heartman.blogg.se/

sötis <3 önskar jag kunde byta svullnad med dig lite, inte okej att de håller i sig så länge ju... men tänk va smal du kommer se ut när den väl har lagt sig! haha?... jävla dumma företag som inte har bytesrätt... ska försöka hjälpa dig med skoförsäljningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: