mysweetestthings -

If you only try

Hejsan hoppsan alla fina! Nu ska ni få höra! Igår (förrgår) var det ju korta tävling, och jag bokade tattoo tid till mig och soffis! Sen jobbade jag 17:30-21:30 och åkte sen hem till Oscar för lite party! Blev lite för mycket av det goda för min del.. Men med Louise vid min sida klarade jag mig hela vägen hem!(y' Imorse när vi vaknade så hade pappa fixat våfflor till oss!(: så de åt vi, fixade iordning oss och åkte till ishallen och kollade på tävlingen! Boomerang åkte grymt! Och surprise är återigen världsmästare! Kul(: sen gick vi till hotellet, fixade lite innan förfest på rummet, och utgång på park lane! Fast vi under 20 fick inte komma in, så jag, Louise, lillen, Linnea och Martina gick till berså! Sveen kul!(: men de blev en nykter kväll för mig, för om en och en halv timma ska jag hämta bilen och köra hem Sofia! Så nu efter ett nattstopp på Donken, efter att jag inte ätit på 14 timmar, så ska vi sova i någon timma innan vi går! Det blir våfflor imon igen! Värt! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: