mysweetestthings -

In 3 months you're brought to life♥

Idag har vart en knasig dag.. Vaknade, gjorde macka och kokade ägg, åt de och åkte och mötte sofia i innerstan! Glömde mallen hemma, åkte hem, hämtade den och åkte tillbaka. Fick sitta och vänta en stund innan vi kunde köra igång! Jag va inte alls nervös, det kanske va dumt... Kände mig mest taggad(: Satte mig och han började, de gjorde inte så ont, men ja tror jag spännde mig för att inte röra på mig. Sen antar jag att jag slappnade av, började må illa och känna mig yr.. Tänkte "äsch, jag inbillar mig bara!" lät han fortsätta och tänkte efter några sekunder "När han byter grepp/tar paus säger jag till.." Sa till, 30 sekunder senare blev allt svart.. haha^^ Hörde bara "håll i huvudet!" och sen bar Sofia och en annan tjej mig till britsen. Vaknade upp igen, låg och blundade ett tag, hörde as dåligt.. Sen öppnade jag ögonen och de blev klarare och klarare.. Fick en fanta, kakor, godis och sockerbit (y' haha^^
Seriöst.. haha... Jaja, efter en stund gjorde jag iallafall klart den och skulle egentligen gjort G-klaven bakom örat idag också, men tatueraren hade inte planerat det och jag tänkte att, gör jag en till svimmar jag säkert igen.. Kände mig fortfarande inte helt 100.. Jaja, sen va det Sofias tur och vi gick sen och åt lunch på Linneas! Strosade omkring på kungsmässan i någon timma, köpte Bepanthen salva och åkte hemmåt där min balklänning väntade på mig.. :D Den är så fin! Seriöst! Jag dör lite((: Måste hitta ett par skor bara! Sen kom ovve hem och vi försökte beställa hennes balklänning! 
Sen var det dags för födelsedagsmiddag för Sofia!(Hon fyllde år i måndags!) Åt på Tullen, det nya i Innerstan! De va nice(: Efter det kollade jag på BB!
Nu svider min tatto och färgen är svenigt smetig! Can't wait till att jag får ta bort plasten!
Godnatt på er♥

I'll hold your body in my hands, be as gentle as I can, but for now your scan of my unmade plans, A small bump in four months, you'll open your eyes. You are my one and only. You can wrap your fingers round my thumb and hold me tight.
You're just a small bump unknown, you'll grow into your skin. With a smile like hers and a dimple beneath your chin. Finger nails the size of a half grain of rice, And eyelids closed to be soon opened wide.

(Värdelöst att man bara inte kan klicka på play.... -.-

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-04-19 @ 10:32:18 / http://heartman.blogg.se/

Älskar din balklänning!!!!! Älskat deeeeeeen!! Och älskar att du ville hjälpa mig!! Taaaaack min pärla<3 kollar på videon när jag kommer hem, värt att se eller?

Postat av: Amanda
2012-04-19 @ 18:32:28 / http://amandakallman.blogg,se

ååååh, kan du inte lägga upp en bild på din klänning? :) eller länka en bra sida där man kan köpa balklänningar? känns som att du har bra koll på sånt hihi. kramis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: