mysweetestthings -

Kiss me slowly<3

Träningen igår va.. Jobbig.. Sprang 11 varv, typ 3 km skulle jag tro.. Gjorde 120 situps och 60 armhävningar och två timmar is på det.. Trodde aldrig mina knän skulle klara av att springa, men jag sprang alla varv och började få ont sista varvet.. Lite stolt är jag allt..(:
Idag har jag vart hos tandläkaren i Halmstad.. Slipade bort min framtand... Bedövad upp till näsan.. Men nu har jag en ful provisorisk tand, som jag ska ha fram till den 23e.. Kul. Nu har jag en ananassorbet och osötad hasselnötsglass i handen(: Och är påväg till Ullared en sväng innan jag ska åka och fixa min klänning! Ikväll är det träning igen!(: puss


Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-04-28 @ 18:22:37 / http://heartman.blogg.se/

Åh herre min skapare, jävla fysjävla fysjävel!!! Fruktar nästa vecka..... Bajssss.. Men hallå, kunde du äta hårda nötter efter tandläkarbesöket??? Crazy banana


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: